Image: Framme på Le Gray

Kom fram till Beirut vid tre i natt – hämtades upp av en bil från hotellet och åkte raka vägen hit så jag har inte sett så mycket annat än. Men hotellet är super-mega-design med utsikt över palats och tinnar och torn. Det åskar och regnar ute så jag håller mig underhållen här inne medan min resepartner är på konferens. Åt väldigt internationell lunch på takrestaurangen Indigo on the Roof. Svart tryffel är i säsong här… Nu ska jag testa spa-et, hotstones here i come!



Leave a Reply

