Brud-outfit

Ni vet ju att jag gifte mig i somras. Så här såg jag ut då. Slöjan och ringen är min mormors, klänningen är från Alice + Olivia och skorna är Louboutin i färgen nude.

Några bra sajter som jag inspirerades mycket av i min bröllopsplanering är:
Net-a-Porter The Wedding Boutique – Så klart. Här köpte jag min brudklänning
BHLDN – Superfina klänningar (kolla tex den här!), skor, accessoarer och även dekorations- och partygrejer. De skickar hit, så shop away!
Saipua – Brooklynbutik med bästa blomsterinspirationen


3 thoughts on “Brud-outfit

Leave a Reply

